OPHØRSUDSALG PÅ HELE SHOPPEN +45 27123089 | info@by-the-creek.com

FAQ

HYPPIGT STILLEDE SPØRGSMÅL

 

Q: Leverer du til hele verden?

Q: Hvor meget koster levering til mit land?

Q: Hvornår bliver min ordre afsendt?

Q: Hvor lang tid tager leveringen af min ordre?

A: Du kan finde al information vedrørende fragt og levering her.

 

Q: Hvordan kan jeg betale? Hvilke former for betaling accepteres?

A: Shoppen tager imod betaling med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit og Maestro via Quickpay. Læs mere om betaling her. Hvis du kun har Dankort og stadig ønsker at købe noget på shoppen, så kontakt mig her via mail og vi kan finde en alternativ betalingsmåde.

 

Q: Jeg har brug for at ændre, annullere eller tilføje noget andet til min ordre, kan du hjælpe mig med dette?

A: Kontakt mig hurtigst muligt via mail, efter din bestilling, og der er chance for at jeg kan nå at ændre eller annullere din ordre. Hvis jeg, indenfor den tid, hvor du kontakter mig, allerede har behandlet din ordre, så er jeg desværre ude af stand til at foretage nogen ændringer eller annullering af din ordre. Du kan så, i tilfælde af fortrudt ordre, vælge at nægte modtagelse af pakken, hvilket højst sandsynligt vil sikre en hurtigere returnering, samt refundering.

 

Q: Jeg ønsker at returnere én eller flere varer, hvad gør jeg?

A: Du kan finde al information vedrørende fortrydelsesret, returnering og refundering her. I det sjældne tilfælde at du skulle have modtaget en fejlagtig eller beskadiget vare, læs venligst reklamation her.

 

Q: Jeg er blevet opkrævet for min ordre, men jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået igennem?

A: Når du placerer en ordre, så vil du modtage to mails; én til at bekræfte din ordre, og én til at oplyse dig om, at din ordre er blevet afsendt. Hvis du ikke har modtaget dem, så tjek gerne mappen med uønskede mails, da de eventuelt er endt dér. Hvis det ikke er tilfældet, så venligst kontakt mig her via mail. Husk dog at oplyse dit fulde navn, der blev brugt ved bestillingen af ordren.

 

Q: Jeg har sendt dig en mail, men har ikke modtaget svar. Hvornår kan jeg forvente at høre fra dig?

A: Jeg tjekker og svarer på mails, så vidt muligt, dagligt og mails modtaget på en hverdag, bliver normalt besvaret indenfor 2-3 arbejdsdage. I det sjældne tilfælde, at en mail er gået ubesvaret i en uge eller mere, så send mig gerne en ny mail, da din oprindelige mail kan være blevet overset eller arkiveret forkert.

 

 

 

Q: Hvad er dine smykker lavet af?

Q: Er dine krystaller / ædelsten ægte?

Q: Hvordan bevarer og plejer jeg mine smykker på bedste vis?

A: De smykker jeg sælger er lavet af sterling sølv [925] og er nikkelfri. Sterling sølv er en legering af sølv indeholdende 92,5% sølvmasse og 7,5% masse af andre metaller, som regel kobber. 100% sølv er for blød til fremstilling af funktionelle genstande, såsom smykker.

 

Det er meget vigtigt for mig kun at bruge naturlige og ægte krystaller / ædelsten i de smykker jeg sælger, så det bestræber jeg mig på at sørge for.

Her kan du læse alt om smykkepleje.

 

Q: Hvordan er det muligt at bruge krystaller til healing?

Q: Hvordan renser jeg min krystal og får bedst gavn af dens energi?

Q: Hvilken betydning har min krystal?

A: Her kan du læse alt om krystaller, inklusiv krystal betydninger.

 

Q: Jeg fik desværre ikke besvaret mit spørgsmål, hvad nu?

A: Jeg vil rigtig gerne hjælpe, så du er velkommen til at kontakt mig her.

 

 

Produkt- og markedsøringsbilleder er taget af:

MaksR Photo

Copyright 2021 - Af opturmedia